Pytania

Najczęściej zadawane pytania


Czas realizacji zamówienia to ok 7-10 dni roboczych.

Zamówienie możesz skorygować do 24 godzin od złożenia zamówienia. Prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu uzgodnienia szczegółów korekty.

Tkaniny, które zostały użyte w naszych produktach nie są przeznaczone doprania w pralce. Materiały są specjalnie impregnowane, co zabezpiecza je przed nadmiernym wchłanianiem brudu. Jeśli jednak wystąpi konieczność wyczyszczenia tkaniny, najlepiej zrobić to za pomocą wilgotnej szmatki i mydła lub detergentu w płynie.

Jeśli chcesz zgłosić usterkę zakupionego produktu, wyślij wiadomość na adres: harole@harole.pl opisując zaistniałe uszkodzenie. W miarę możliwości prosimy również o dołączenie zdjęć.

Okres gwarancji wszystkich produktów zakupionych w naszym sklepie to 1 rok.

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, produkty o "właściwościach określonych przez konsumentów w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związane z jego osobą" nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas Kontakt lub info@plisymarket.pl

Proszę czekać...ładuje
0